har haft en släng av den årliga vinterdeppen

idag igen.

Är för övrigt inne på min 4e lediga dag på raken, och det verkar som deppen infaller oftare då.
När man har tid att tänka,
för mycket tid helt enkelt.

Hur som, så botade jag deppen denna gång med, och det magiska ordet är shopping.

Trolleri är vad det är!


Poff! så var jag i gängorna igen,
ialf för nu.

Tiils räkningen kommer kanske?

För ja,
jag lyckades förtränga att min terorikurs på körskolan ska vara betald den 27e,
och de futtiga kronor jag lyckats skrapa ihop kommer att gå dit och enbart dit

så hur tänkte jag nu egentligen?

Det löser sig, sa hon som sket i vasken.

Lite roligt ska man välla få ha?!


Nu till den egentliga orsaken till att jag skriver.
Jag funderade på vad jag ska göra när jag väl blir rik.
(PLÖTSLIGT SÅ HÄNDER DET!)




Prio nr 1 blir ju såklart att betala av mitt studielån, och min sammanboendes lån också.
Vi ska vara liksom nollade ;)

Sen blir det ett tok snyggt åk till mig,
och en riktig version av hans drömbil  till honom(som för tillfället endast finns som leksak i vitrinskåpet)

Ja,och sen blir det solresa till låt oss säga Maldiverna, där hela la familia får hänga med, och vi blir borta minst en månad.

Sen investerar jag i en fin kåk (jaaa älskling, med STOORT garage) jacuzzi är då ett måste,
sjötomt.
jaa, who knows.

Mina vänner måste ju få en del av kakan, och de får komma på nåt bra sätt de vill att jag ska skämma bort dem på!
(london, paris, milano?) ;)

Och sen kära läsare, så är ni alla välkommna till mitt strandhus där jag kommer vara bosatt varje år från oktober-mars, men jag återkommer med mer info om detta.
Just för tillfället vet jag inte helt säkert vilket land det ens blir i.


Jag håller er underättade ;)


så,

im just a dreeeeamer sjunger Ozzy och jag får väl medge att jag är något åt det hållet jag med.

Det får avsluta kvällens inlägg,

sov nu så gott, pusskram och kläm!


Kommentarer
Postat av: Knixan

Ja du kan ju bya in lotten till en ny och hoppas på högre summa nästa gång ;)

2009-03-06 @ 10:04:39
URL: http://knixan.blogspot.com
Postat av: mamma mus

Älskade! Du skriver så bra! Men jag blir orolig o störd på "tuttbilden"! Kan vem som helst se den? FARLIGT! Och kan inte vem som helst se den, så är du för fin för en sådan "LOOK"? Kanske är jag gammeltänkande!? ÄLSKAR DIG!!!

2009-03-08 @ 03:24:29

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0