Im not your regular bullmamma,

men försöker gör jag allt!

Just nu är det "hjärtebröd "som står på agendan.
Jag har redan fusk provat en gång innan, och det blev så satans gott att jag måste köra igen;)
Mackoman.
Thats me.

Skulle jag lyssna på Anna skipper i du är vad du äter, så skulle jag vara ganska så pinnig och smal vid det här laget, men eftersom jag inte gör det, så är jag helt enkelt en rykande färsk vandrande macka med en jävla massa smör på
Hahaaa.


Dundrar John legend samtidigt och försöker föreställa mig hur jag kommer känna i globen imorgon när hans röst kommer att vara alldeles inpå mig. På riktigt.
Live.

Jag får gåshud bara jag tänker påt.

;)




Say that you'll stay a little
Don't say bye-bye tonight
Say you'll be mine
Just a little bit of love
Is worth a moment of your time.
Knocking on your door just a little
It's so cold outside tonight
Let's get a fire burning
Oh I know I'll keep it burning bright
If your stay,
Wont you save,


Save room for my love

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0