Kalasande!

Pust

stånk

stön



Denna helg har inneburit sockerchock och överdrivet intag av fett för min arma kropp ska ni veta.

Jag har svullat som den värsta svullo.



Igår firades älsko, och 15 pers trängdes i vårt inte allt för stora vardagsrum.
Majoriteten satt på golvet,
så det såg mer ut som inflyttningsfest för blotta ögat, än något annat


;)


Imorgon har jag min första körlektion på körskolan och jag är säker på att jag kommer darra som ett asplöv i vind.



Nu gäller det liksom.



(Tänk nercabbat i sommar!!!)
det gäller att ha en så kallad "morot" har jag hört


;D



Fortsättning följer!


pusssdäääär


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går nog finfint imorgon =) lövar :D

Vi ses på Lördag puss och snusk ;)

2009-03-29 @ 21:24:34
URL: http://knixan.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0