cover up!

Jag har pinats idag.
-"Smärttåligt qvinns!" gormar jag och håller huvudet högt men fick nog äta upp det mot slutet av vår lilla session.


Jag grimaserade ganska duktigt enligt pålitliga vittnen.

Här kan ni se resans gång om ni är intresserade, utgångspunkten är alltså solen jag förevigade vid 17 års ålder (Mupp-solen, döpte Tony den så fantasifullt till)






 

VOILA´!



Det bultar, bränner och så är jag lite nojig över att själva skuggningen är alldeles för grå i jämförelse med blomman, but no worries sa mannen med apparaten.Tycker jag fortfarande att det ser ut så om 3veckor när massa färg lossnat och det mesta läkt, så får jag komma tillbaka för refilling.

En bra deal, tycker jag.



Nu ska jag leta på en tajt tshirt att spendera natten i, för så sa de erfarna att man skulle göra!



SO LONG HONEY´S

Puss där


 

Kommentarer
Postat av: jossan

Fan va fin ulla =) Det vart skita bra =) Ses i morgon =)Puss på blomman

2009-05-28 @ 09:07:41
Postat av: Knixan

Fan va snygg taton var :)

2009-06-03 @ 07:53:26
URL: http://knixan.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0