HEEEELL YEEAAHHHH!!!

Fick hem papper från vägverket idag.

Funderade på vad det kunde vara och trodde det var nån slags bekräftelse på att jag avklarat halkan men döm min om min förvåning när jag ser att det är tider för TEORI OCH UPPKÖRNING!

Woooohaaaaa!!!jäääjjjj jäääjjj jippikayyyyeeeyyyy!!!

Körde en liten glädjedans här för mig själv innan  jag satte igång djungeltrumman,
sen ringer Sara och använder exakt samma falsett stämma som jag och gormar att hon också fått tid.

Vi kommer fram till att vi ska skriva samma tid, och jag ska köra timman innan henne.

Dock kan jag inte avslöja när, för Sara är en beliver av skrock.
Allt jag kan förtälja är att det är i juli det gäller.


Nu jävlar fick jag min morot!

;)


It´s a rainy day,
men inte ens det rör mig i ryggen idag!




(P.s en bil dekorerad med rosett vore en hyfsad 25 års present!
Ett tips bara ;D)



pusssålänge!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0