My old lady

lider förmodligen av inkontinensbesvär.

Men höööör bara hur det låter!

Tanta!



Blev nervös att hennes läckage (pölar beskriver kanske bättre) kanske tydde på diabetes.

Men hittade då massa fakta om kastrerade tikar, som tydligen i 10% av fallen haft svårt att hålla tätt efter operation.

Nu har jag ågren för att jag blitt förbannad när det hänt och jag fått skura (imorse låg hon mellan babyns ben men han märkte inte ett jota, så jag särade bara på benen hans i värsta gynekologstilen, och började skrubba)

(Han fortsatte snarka)


Nu ska jag inte bli arg.
Trött kanske,
men definitivt  inte arg,



Min lillagosegris.

Ingen kan posa som hon!
Hon är  fan född att stå framför kameran;)




Kommentarer
Postat av: Tove

Hon är så otroligt söt!

2009-05-20 @ 09:41:34
Postat av: Jenny

Hej ella bella :-)

Jag kom in på din blogg (vet ej hur)! vart så glad när jag såg dej, va fin du är!!

Hoppas du mår bra , de gör jag :-)

Kramar till dej!!! Jenny Allmyr

2009-05-21 @ 17:48:55
Postat av: m,ia

Smulis lite uppdate tack! Kiss

2009-05-23 @ 11:18:42
URL: http://tinystankar.blogg.se/

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0