Dää blir ingen

nöff-nöff sjuka för min del!


Efter att ha tryckt i mig det omtalade vaccinet så var jag mallgroda.

Förts och främst var jag inte med på att det skulle gå så smärtfritt eftersom mummlet i korridoren tydde på andra saker så jag var tvungen att utbrista ett :Vaaaa, är du klar?!
(poäng bara där liksom, jag ÄR av stål) mohahahahaa


och sen gick jag hela vägen tillbaka till jobbet och försökte märka av några biverkningar, spyattacker, febertoppar,armar som levde eget liv i spasmer och allmäna sjukdomstillstånd men ICKE.


Idag är jag dock tillbaka till den vanliga världen där också jag räknas in bland de vanliga dödliga.


Armen värker,
och halsen är precis sådär tjock & konstig som när förkylning ligger i startgroparna.

Nåja,

en dag som superhjälte (hjältinna) duger fint för mej.
;)


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0