Det slår aldrig fel?

Den "kvinnliga förbannelsen" slår till var gång jag ska arbeta många timmar i sträck, med stora svårigheter till toalett pauser och SÅKLART när jag ska sova mellan 2 ganska så främmande män. MELLAN. Ja.

En gubbe till höger en sisådär 10 cm ifrån mig, och likadant på vänster sida.



Så,
vad göra?

Jo på morgonen när man inte vill krångla sig ur sovsäcken och visa hela rumpan (för man har ju självklart på sig halvstring i spets, så blöjan liksom hänger lite konstigt snyggt där bak) då använder man istället FANTASIN man berikats med och utbrister ett :"Jag ska nog hoppa till toaletten!" ler lite snett, och jaa som jag sa, HOPPAR TILL TOALETTEN.

Hoppar över den vänstra gubbens sovsäck givetvis.
Det finns liksom inga andra ytor att använda när man sover 3 pers i ett rum på 15 kvm.


Nu bara en teoretisk fråga på ett sånt här scenario mina vänner,
eftersom ingen av gubbarna skrattade, kommenterade eller ens smålog när de får se en rufsig, likblek, toktrött stackars sate leka känguru till toaletten kl 07:00 en lördagsmorgon så tänker dom:

1. Hon måste vara helt dum i huvudet.
2. Hon måste vara helt dum i huvudet.
  Eller

3. Hon måste vara helt dum i huvudet.




Vad tror ni?



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0