Jaha,

då är man helt plötsligt en sån där "tjej med badring runt magen".

("Du visade minsann ingen empati mot mig när JAG var tjock" gormar han)

Det klingar illa folkens.

När hände detta egentligen?!




Dags att ta sig ur denna vinterdvala, och förhoppningsvis samtidigt ur badringen ;)



DEEEETOX.


heeejjaaaa miiig?



Mia är ju en jävligt bra vän också.

Köper cocosbollar i storpack.

För det är väl ingen som vill ha till kaffet.

Hmmf.



Mia,

badringen är mycket ditt fel.


Så då vet ni.

Och tror ni inte på mitt ord så kolla hennes skafferi.

Värsta feedern!








Kolla bara bildbevisen,

hennes tumme upp?

Alltså det här är bara FÖÖÖR mycket...

Kommentarer
Postat av: Knixie

oj oj oj... ja jag har ingen badring jag... jag har ett traktordäck som dessutom fått pungtering så de hänger och sladdrar!

Men jag har också börjat jobba på det :)

2010-02-02 @ 17:54:49
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: knixie

Jaaa urs ja!!! Vi får hoppas att vi i sommar får sjunga "Jag hade en gång en badring..."

2010-02-02 @ 21:34:03
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: T

Fredrik jobbar oxå på att badringen ska stanna:) Han är en feeder!

2010-02-03 @ 11:35:33

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0