Kära vänner,

jag vill bara göra er uppmärksamma på 2 kryddor som inte alls är besläktade med varandra, men i ett mörkt kök skulle kunna förväxlas.

(Jag har en kompis som prövat, ni vet)
I dagsljus ser man att cayennen är rödare, visst.
(Man kan ioffs läsa på flaskorna också, men vem har tid med sånt år 2010 liksom?! )
och jag är rädd att man lätt kan missa det.


Bara ett råd mina kära,

jag har hört att äppelpaj med cayenne inte är nån värstans hit!
Ja alltså, ehh.

Min kompis sa ju det.




*s*




Kommentarer
Postat av: Ella

Börjar denna kompis namn på E?

2010-01-13 @ 20:20:15
Postat av: Anonym

öhhh...nej....

¨nånting helt annat heter hon.. jag komme rinte på namnet nu :P

2010-01-14 @ 09:27:17
Postat av: Knixie

Jag gissar på MIA!



OM de inte är du själv ;P för det skulle inte förvåna mig

2010-01-15 @ 11:37:22
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: Ella

haha! JAAAAAA knixie!



Mia var det!!



hosthosthost

2010-01-15 @ 22:52:04

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0