Zombie-Ella

är ju ett av mina nya smeknamn,kanske inte ett av de mest smickrande men just nu lever jag upp till det för fullt känns det som.






Jag är trött, trött och ännu mer trött.


Vad göra?



Jag längtar efter lediga dagar när man inte kliver ur morgorocken på hela dagen.

Efter våren,

efter jeansjacka och pilot glajjer.

;)



(THATS WHAT IM TALKING ABOUT! ↑)


Det är bara att längta på helt enkelt!


Tills dess tänder jag ljus, höjer volymen till max med John i högtalarna och kryper ner i ett värmande skumbad....

Ett glas rött på det hade ju suttit finemang,

men det får jag ta igen till helgen helt enkelt!



Klääm






Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0