Händer det att ni kommer hem

från jobbet, ömma i kroppen och i knoppen och har ett oemotståndligt sug efter något?

Låt oss för enkelhetens skull säga ostbågar.

Och funkar det inte att rätt och slätt säga "Älskling, kan inte du köpa ostbågar?" så kommer här ett tips från coachen, alltså mig.

Lägg dig i badkaret, fundera ut en trall-vänlig melodi och sjung sedan för full hals :
Jaaag vill ha ostbåågar ostbååågar, jag vill ha ostbågaaar, ostbågar, det vill jag ha! så skare´va!


Och så kan det faktiskt hända att din partner säger: "Jag tar din cykel" och vips,




Rena trolleriet!


;)

Kommentarer
Postat av: Knixie

Jeeeeeyyyy =))

2010-07-14 @ 21:55:55
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0