and they called it,

puuuppyyy loooooveeeee !


Har varit och pussat, klämt och pussat lite mer på inte mindre än 5 underbart ulliga och gulliga små valpar idag!
Mamma skulle välja ett av underverken och jag är glad att jag inte var i hennes skor! Hur väljer man när hela högen består av små charmtroll?
:)


Hennes hjärta sjöng dock direkt för denna lilla krabat som hon fram tills idag kallat för Todd!





senare blev han till en Theo,  men när jag fått ett "Han är nog en FADDE" smsat och ringer upp och ifrågasätter det valet så börjar min ömma moder att sjunga :"SJÖÖÖRÖVAR FABBBE FARFAAAAARSFAAAAR" och låter det räcka som förklaring till jag förtydligar: FABBE jaaa, inte FADDE som i bimbo Rosings slemmiga ex man?!

Verkar dock ej som detta räckte ända fram för då avslutar mor min med att :"Jaaa men nu har jag redan smsat till Alex att han heter så."


Hmf.Nåja,
Fabbe, Fadde Theo eller Todd, kärt barn har ju många namn? Och vad han än ska heta så ser jag fram emot att få pussa hans yttepytte lilla nos igen.


:D

Klart slut, för nu.

Kommentarer
Postat av: Knixie

Vilken goding =D

2010-03-10 @ 12:42:52
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0