Ullarared, hiss, hiss!

Ja, lika lyrisk var jag kanske inte på lördagen när vi anlände efter 6 timmars bilåkande och några väldigt fjuttiga timmars sömn innan, och kanske inte heller innan jag kommit på precis hur man skulle puta med röven för att att inte få hälsenorna kapade bakifrån, men sen så förstod jag hela skiten. Poletten trillade ner om ni förstår!


Jag är fantastiskt nöjd med helgen, med sällskapet och att det kostade mig många tusenlappar, fuck it.
Det var det värt.

Pengar är papper!


Mer ullared, husvagns-mys och oändliga hängrövs analyser åt folket!


Jag älskart!







Och flickor, jag älskar er!

Ni är grymma!

(Även fast ni tappar bort plånboken var 10e minut,  fast era fötter stinker mer än den mögligaste mögelost, och trots att det rapas och fjärtas mer än i min egen boning!)

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Sjukt fin blogg! Älskar designen! Allt bra med dig?:D

2012-05-13 @ 12:43:35
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0