If i had one more hour to live...

....


skulle jag ringa mina vänner,

bedyra min kärlek och uppskattning för vilka de är, för vad de gjort för skillnad för mig i mitt liv.



Ringa min familj,

mamma som är min absolut bästa vän,
som lyssnar och hör vad jag säger.
Som delar min glädje, min sorg och allt därimellan.

Syrran och hennes knoddar, som gett mig så oerhört mycket skratt och glädje.

Fredrik, mitt hjärtas utvalda, som lärt mig på riktigt vad kärlek är.


Ingenting annat är det minsta viktigt.
Pengar, yta, allt fejk.


Om jag hade en timme kvar att leva, så hoppas jag att jag på den lilla tiden skulle hinna försäkra er alla, om att ni, var det finaste i mitt liv.




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0