home at last!

Lovely
!

Wiskey and beer mässan var bättre än jag tänkt mig.
Gratis öl i vilket stånd man än gick till

;)

För mej blev det ioffs inte lika många som för vissa andra, nämner inga namn HOST haha, men på mej rinner det ju oxå rätt igenom på 3 röda.


Vi lägrade på vandrarhem i solna, och min "rumskompis" Johan blev generad och föreslog ganska så direkt att vi skulle dra isär sängarna, men det var liksom innan vi sett rummet som visade sig vara ungefär 2 meter brett. :P:P men nån centimeter eller 2 lyckades vi ialf komma isär. Och vi överlevde ju båda två, jag hörde ialf inte hans påstådda snarkningar och han vaknade inte av min djävulska hosta!
:D

Hade svårt att varva ner inatt dock,
vände och vred och när klockan ringde 06:00 och jag skulle upp pigg och alert för min första dag på praktiken så ville jag inget annat än dra täcket över huvudet igen!
Huuuuua.


Vill leka törnrosa!!

Gräsänka, once again.
Men denna gång borde det vara något lättare att uthärda, när jag fått ha honom hemma så länge?

My love.

Min sanna dröm.


Så är det.


Pussokramochklartslut!


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0