Världens bästa start på dagen!

fick jag hos Ida gull, där det bjöds på dagsfärskt bröd från konditoriet och kaffe i stora lass.Kolla hur mycket magen vuxit !

Denna gång tror jag att det är en liten Meja som ligger där inne och jäser :)


Sen bar det av mot stan för min makeover som jag är i så desperat behov av så att jag var tvungen att låna cash av Babyn för att ens ro det i land! (desperat sa jag ju...)



resultatet blev bra efter en hemmafärgning,
dock måste jag nog i med en rad till för att dölja mina korta testar som lyser igenom.

Babyn gav ett fett godkännt genom att han erbjöd sig låna ut några kronor till för att fixa till, och då måste det vara bra för annars brukar han ju vara väldigt nogrann med att cashen ska läggas på Mc´n och ingenting annat:=)



Tror bestämt att mitt horoskop snackade om min vaga ekonomi och att jag bara skulle spendera på det mest nödvändiga.
Dit måste ju faktiskt hår räknas.

Det går inte nog att betona hur mycket det gör för hela allmäntillståndet med en liten upp-piffning

;)

Dont you agree?

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0