uuuuffffff.....

Tung kväll.

Skavsår i öronen och hål i huvudet av tjat och konstant upprepandes mitt namn sisådär var 3e sekund.

Hur kul skulle du tycka det var?

Ella......Ella....Ella....Ella.....Ella...
(i vad som känns som en evighet!)

Aja, ni fattar vinken va! ;)

Sen rann sista droppen i bägaren över när jag upptäckte att jag har en livslevande "kalender" i min närhet.

Jorå.

Så ere.

"Kalendern" visste minsann "vilken tid i månaden det var" serrni, för jag GNÄLLER tydligen.

Och precis här och nu kanske jag gör precis just det,

gnäller.

Men vid tidpunkten "kalendern" menade på att jag gjorde det, så uttryckte jag bara en helt simpel längtan,
skit samma ens var det var,

och då sprack mitt humör.

Pms eller inte,


låt miiiiiiiig vaaaaaaa???!!!! 



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0