På willys:

Jag: och en röd prince också tack, hårdpack.

Kassörskan: Jaha ja, och leg har du förstås?

Jag:öööhhhh??
nej?


Kassörskan: Nähej, då blir det inga.
Vi har krav på legitimation.

Jag: HEHE jag är 25 om en månad,
jag looovar. (Blinkar med ett öga och drar på smilet.)

Kassörskan: Det blir inget. (Hennes mun som ett rakt streck)


Jag packar varor, ser att kassörskan sneglar åt mitt håll.
Jag möter hennes blick.
Hon: Tar du illa upp?

Jag: TOK LER. nääää, jag tar det som en stor fet komplimang.
;)

Och Mia som försöker få mej att tro att vi är over and done, livet är över och kalas dagarna är slut.
PYTTSAN SÄGER JAG BARA.

Purunga,(hallå, runt 18!) as snygga  PÅ TOPP och redo för livet



HAHAHAAAA
;)

peaaace folks

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0