B-day, jobb & diverse

Första passet sen jag gick hem i väntan på storken avklarat & över, och jävlar i havet vad roligt det var att jobba...(!) Haha,
man saknar inte kossan förens båset är tomt, och det stämmer så väl.

Började såklart längta lite efter lillprinsen när dagen började lida mot sitt slut, men han hade haft en rolig dag med sin pappa.
Så varför oroade jag mig så?

DUMT.

Och det ska inte upprepas från min sida....
Ja, försöka att inte upprepeas ialf.
;)

När arbetsdagen var över så var jag inte hemma överdrivet många timmar innan det var dags att återigen möta upp kollegerna (jag har svårt att slita mig från dem uppenbarligen?) på strömpis för lite mat, dryck och fashion pack.
Vi drog sedan vidare till Harrys där mina fina tjejer bjöd på skumpa (som jag längtat!) och stämde upp till allsång i min ära... ;)

Skakade rumpa så svetten rann och hade en sjuhelsikes kul kväll i korta ordalag.

TACK FÖR DET!!

:)




F väckte mig med kli på ryggen, och frågade ömt om jag ville sova lite mer, så jag kan gott tänka mig att fylla år lite oftare.
Mötte sen upp svärföräldrarna för födelsedagslunch med mycket passande pizza...Man har ju likson inte vanan inne längre ;) och sen tog vi en tårtbit och en kaffe hos min fina mor som bakat i min ära.

Bra skit mina vänner, bra skit!


Puss på er alla!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0