Man skulle kunna tro

att jag så sällan uppdaterar här i brist på saker att skriva, men jag skulle nog vilja påstå att det snarare är tvärtom.

Dagarna rinner iväg i en takt jag aldrig sett maken till förr, och jag förstår inte hur det går till !

Min rädsla när jag var gravid, var att det skulle bli långtåkigt att gå hemma...Den var inte befogad nånstans alls.

Fyihelvete vad mycket tid jag måste haft innan prinsen äntrade mitt liv?
;)

På tal om prinsen så är det idag exakt 1 år sedan jag plussade på stickan.

Då visste jag inte alls vem som bosatt sig i min mage, och nu när vi återigen ska fira midsommar i Tjugesta så är han här.
Min skrutt!♥

Dop planerna är så gott som klara,
inbjudningarna trillade in med posten i veckan, så nu är det bara att addressera och skicka iväg!
:)

Har idag varit hos Lisa på Everlasting tattoo och lagt till den sista finishen på tatueringen och denna gång var det nästintill smärtfritt! (vill man vara fin, får man...)
Jag är imponerad av den tjejen, en grym konstnär & kvinna.

Bildbevis kommer när hon skickat mig det,
vi körde på "före" och "efter" bild så man tydligt ska se skillnaden.

Fast egentligen behövs det väl inte,
men jag skulle nog bli ialf lite förvånad om jag fick frågan ifall jag suttit inne" igen...?
Hahaaa ;)

Nu mina fina är det soffdäck för hela slanten.
Inväntar F som från och med ikväll har semester, bra skit!


pusselipuss

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0