COOOUNTDOOOWN!!!!

wohaa!

Ynka 4 dagar tills jag får sjunga allsång tillsammans med gudabenådade Lasse !



I dina ögon, var det lättare att va, i dina ögon.
Jag trivdes bättre i dina ögon.




Hoppas bara vädergudarna är oss nådiga! Annars känns det som att jag måste inhandla paraply snarast möjligt.

:S

Efteråt tänker jag dra med mig brudarna ut för en ordentlig svängom!

Ninjafylla.


Risk för :D

Väntar på Tc som ska dricka rädtjut med mig och skvallras lite.
Har fan knappt träffat tjejerna i sommar!

SKANDAL.

Jag har väl knappt träffat någon vid närmare eftertanke...?

Morsan då och då.
Och henne har jag lunchat med idag, och fyndat svinsnygga gardiner till hemmet och en likasinnad tröja åt mig själv ;P

Men snart är det över och vankas fritid!
Det här är sista veckan med slavpass.
Im soon to be free...


Känns för bra om ni undrar.

Ska bli kul att sätta sej i skolbänken igen :)


Nu ska jag tända lite candles och höja mysfaktorn härinne ;D

Vi hörs!

Puss då

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0