Lazy days...

men ohh så härligt det är.

Njuter till fullo av att bara vara, kollar lite på tv, lägger mig och läser och totalt bara chillar utan en enda blick mot klockan och utan stress för morgondagen.

Är ledig tills på torsdag och tänker köra den här dagen i repris tills dess...Gött mos :)

Igår bjöd jag och Erica ut morsan på danska krogen.
Vi "ooohhhh":ade i kör och hade paltkoma halva natten efter den superba maten!
Väl tillbaka hos morsan skulle vi kolla "efter brölloppet" och hann halvvägs innan vi somnade allihop.

Men imorse såg vi klart och oh my,
känslosammare film var längesen jag såg...
Jag tok grinade igenom sista halvan.
Absolut sevärd.
!

Fredagen kom och försvann lika snabbt, och som vanligt när det ska vankas Lasse och jag trånat i x antal månader så kör jag på i 190 med ölen och blev nog, lite väl på lyset för att helt och riktig uppskatta det!



(fast öl-teorien verkar inte bara stämma på mig enligt kortet? ;P)


Haha,

im a bad ass.

Så äre o så vare.


Puss sålänge

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0