Renovera meeeera!

Jäääjj!

För fasiken va kul det är.

Nya tapeter beställda.
Blir en grymt ball fondvägg till köket,
ganska prålig och egentligen "mycket" men det kommer bli så fiiiiint slutändan, med vitt på resterande väggar.
Ni ska få fotobevis later! ;)

Åkte ut för att checka soffan jag sett på annons från jakobssons också, och vi provsatte,provlåg och kom fram till att det absolut var värt att fundera över, men när Fredrik frågade en av säljarna hur många som fanns kvar och fick till svar:-1 kvar på lagret. så var det helt enkelt inte mycket att fundera på längre, vi var TVUNGNA att handla.
En skinnsoffa som kostat 16.000 men vi kommer undan bra mkt billigare än så kan jag förtälja.
Blir SKÖNT att kunna dra en trasa över alltihopa och slippa sitta med pincett.

;)

Har jobbat xtra idag och fick för första gången se X ha ett EP anfall och det var inte någon trevlig erfarenhet,
fyfan va otäckt det var.
Alldeles lila var han i ansiktet och gurglade som om han höll på att drunkna av sin egen saliv...Hua ;(

Imorgon blir det personaljippo.
Har hela tiden tänkt skippa det, men nu är det hål i huvet på mej efter allt tjat och jag gav till slut vika.Men kräftorna skippar jag, och ger mig bara på ölen...

When we drink, we get drunk. When we get drunk we  go to sleep.
When we sleep we commit no sin. When we commit no sin we go to heaven

so lets all get drunk and go to heaven!

;D

Soffläge nu.





pusskram o nyp i stjärten!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0