whats going on on the floor?

I love this record baby, but i cant see straight anymore!


Ohooo,
lagom bra låt :)

Partynerven ger sig till känna var gång jag hör den!


Tog tummen ur arslet i fredags och lät Jossan klippa av mig håret.

ÄNTLIGEN.

Ångrar inte ett jota!
Eller njae,
möjligtvis att jag inte gjorde det tidigare kanske då.

:D

Första skoldagen igår!
Började bra,
skolk med babyn för att hämta hem soffan,
Försökte tänka vuxet och ansvarsfullt, men jag kunde bara  inte(!?)
Haha.
Hur som helst gör den sej grymt snyggt i vardagsrummet.
Tok nöjd :)

Körde första passet på conventum sen i juni inatt, och jag kände mig precis så färsk som för ett år sen, och jag har helt förträngt hur djäävulskt  ont man får i ben och fötter av att vandra konstant en hel natt,

Pust.

Men men, imorgon blire äntligen lite avkoppling i underbara huset på tosterön!
Bara jag och babyn,
där vi ska slappa, mysa och bara njuta av varandra...

;)

Men innan dess, har jag en lektion i skolan, och ska sen slå Fredrik i bowling.

(så som jag har skrutit om mina skillz de senaste 2 åren vore det inget annat än förargligt om jag ska gå och förlora detta)
wish me luck!
;D

pussochpååterseende!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0