In desperate need of a makeover!

It´s just one of those days!

Håret går inte ens att definera till en egentlig färg, och bara hänger eftersom jag har NADA fantasi att skapa och göra nåt coolt med det,
jag känner mig tjock, tråkig och allmänt ugly.
Och då handlar det inte ens om pms?


Behöver lite glitter och glamour nu!
En drink eller 8, och trevligt folk att mingla med,
skaka arsel och bara fly vardag med jobb och grått slask väder.



Funderar på att beställa mig en ny ögonfärg för att liva upp lite på http://www.fargadelinser.com/


Ytligt?

Det må du tro.



Ska vrida upp ratten till volymen och pumpa lite pussycat dolls så kanske humöret skiftar;)

When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines
When I grow up, Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene
  !

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0