Sådär trött på lite lagom igen!

Kanske ligger det något i Fredriks suckande:"du är ju aldrig nöjd" även om jag brukar hävda motsatsen,
tar det som en förlolämpning.

Och egentligen borde jag inte det, för jag tänker som så att den dagen jag är helt nöjd, kan jag väl lika gärna bara lägga mig ner och dö?
Drastisk nu jag vet,
men jag tror att det är en drivkraft som får en att fortsätta framåt, sätta upp nya mål.

Och nu har jag ett par på g innan jag kan känna mig "nöjd" ;)

1. jag SKA ha det där körkortet nu,
Kosta vad det kosta vill,
blod, svett, tårar och framförallt då kanske CASH, vilket egentligen inte finns som det ser ut nu.

2. ett JOBB.
fasta tider,
en lön att räkna med i slutet på månaden (iiiiiinte behöva ta varenda pass som ges, flänga runt som en gnu, och vara orolig för att pengarna inte ska täcka räkningarna.

Jag skulle kunna fortsätta,
men dessa 2 är prio nu.

About time kan man säga.

Annars är jag faktiskt nöjd,
jag har det fan bra,

Imorse (14:30 kanske förresten räknas som eftermiddag) så vaknade jag av att någon viskade i mitt öra att jag är finast i världen.
Jag öppnar ögonen och ser en rykande het kaffekopp stå på mitt nattduksbord och när jag kliver upp är vår unkna 2 dagars disk som genom trolleri försvunnen.
HOKUS POKUS !

Det tar sig ;)

Har för övrigt haft en grymt skön dag efter 4 slitiga nätter.
V har lagat god mat, och njutit av att slippa måsten och tider.

Jag gillart!


:D



Lycka,
är de små tingen.









Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0