I guess that makes me . . .

a hero.


My minds drifting.

Kind of...


Har lekt syjunta hos mormor idag!
Hade med mig en kjol och 2 klänningar som jag tänkt bara lassa över, käka lite och dra men icke.
Jag tänkte att jag skulle visa tanten vad jag går för, trots att jag inte hållt i nål och tråd sen ja...I 4e klass?
Nåja, resultatet ,mina vänner blev strålande.
!
Både mormor och morsan gav mig stående ovationer.
;)

Det kanske bor en huslig, ordentlig liten gumma låångt låångt inne i mig med?

Den som lever får se!

Grymt med lite ledig tid.
Njuter till fullo, och firade imorse genom att vakna av mig själv och inte av en skränig alarmklocka.
;)

Brorsan ringde precis och frågade om jag ville haka på öl imorrn kväll, och la till : -huset bjuder!
så jaha,
då ska jag öla imorgon i g e n alltså.

Känns inte så hemskt kan jag lova:D

Idag var det sommar!

Sjukt bra.

Hoppas på repris imorrn!

Och snart är babyn hemma igen!
skumt hur fort man vänjer sig vid att vara allena.

Kanske egentligen inte är så sunt,

att bli en van gräsänka?

.

Enough nu,
jag ska pussas i soffan med min lilla sessa.


Det är inte för inte som hon kallas för Snyggve


Catch ya later ;)

puss sålänge

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0