Kung igår, knäckt idag

sa en vis och jag snappade upp det direkt.
Talande.

Jag och jossan drog till brorsan och tog några kalla på hans balle, satt finfint i hettan :D



Hans jobbarkompis kom förbi och vi drog upp på stan (eller rent teoretiskt var vi ju redan på stan) och jossan gormar nåt ohörbart när hon får syn på virvelvinden och ställer sig i kö för biljetter direkt så det var bara för oss att haka på :D

Polackerna snurrade knappt nåt alls på oss, och det e nog första gången jag e med om det.
Min teori är att gubbarna sabbade för oss.

Hade vi suttit själva så hade vi säkert fått dyngsnurr.
Diskriminering!
:D

Sen blev det olearys och öl,
vidare mot pitchers och mer öl,
mot harrys men ingen öl för där blev brorsan nekad att komma in.

Vakten påstod att han studsade mot inhägnaden.
Studsade?
Det hade jag velat se ;)

Nåja, vidare igen och tillbaka till olearys och mer, ja just det, öl.

Där lämnade brorsan oss med lite cash och gick hem. (satan va snabbt den grabben svänger! vi hann inte ens inse att  han var full, förens det var så illa att han mådde piss)
Hmf.

Senare lämnade också jobbarkompisen oss och vi tänkte skita i ölen och satsa på hamburgare istället men tji fick vi för ALLT var stängt.

Pfft,

Men men,
jag tog igen den biten och körde donkan som frulle istället ;)

Nu ska jag strax iväg och jobba.

Har insett till fullo hur sjukt jävla bra jag har det i skolbänken.

:D

På återseende!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0