pain

väckte mig vid 4 tiden imorse.

Min tand, som jävlats sen ett år tillbaka har faktiskt varit lugn på sistonde och jag trodde att det kanske var så att den helt enkelt dött (!)
för när det vankades kalas här för några veckor sen, så lossnade en bit bara sådär! jag tuggade inte ens på nåt, och när jag kikade såg det inte alltför hoppingivande ut, så jag har TÄNKT ringa och boka en tid.
Now i wish i had,


Ooooont, det gööörr oooooont.

Och nu får jag betala priset för att vara en jävla fegis.
Hoppas på lite lustgas.

Eller

rätt mkt lustgas....

=(

Chefen var ialf alla tiders, och skulle fixa någon som stannade kvar tills jag kommer och byter av.



Jobbar kväll, sover natten på jobbet och kör dag imorrn igen,
tur att jag har en Ulla som erbjudit sig ta hand om keela.!

:)

Nä enough!

Jag ska gå och kika om jag kan hitta nåt bedövande i barskåpet :S


pussen

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0