23 år ung idag...

24 år gammal imorgon.

Big difference?
Förmodligen inte,
fast det l å t e r liksom mycket äldre.

Nåja.

Eftersom Han fortfarande befinner sig i norge så får jag väl ställa klockan, och sjunga för mig själv över en chokladkaka eller så i brist på annat?
Haha. im a looooser....;)


Firande blev kanoners,
brudarna samlades här hos mig, klunkade bål (trots det blev det typ 4 liter över!) lekte charader och körde allsång.
Fick idag se video på spektaklet och jag tänkte för mig själv; "vi som var så städade"...Uppenbarligen inte om man ska tro videon.
Högljudda, flamsiga, och ganska så duktigt på lyset (om man nu v i l l tro videon alltså)
;)

Krogen sög däremot hårt.
Tyckte ialf jag, jossan och Tc.
Vi flängde runt lite här och var innan vi bestämde oss för att köra en svullning på bk, och sen köra hemåt.
Hur kommer det sig, att 9 ggr av 10 så blir förfesterna alltid  så jävlarns bra,
och sen blire bara pannkaka?

Det var värt ialf.
Kul att ha ligan samlade:D
Här är ett av bevisen för att vår nivå sjönk ganska så drastiskt i takt med att bålen försvann↓




Vad hon gör?

Tjaaa,
kossa?
krypa?

porr??

Minns inte.
Charad spelet var livat värre ialf.

;P

Har nyss kommit från jobbet,
gick hyfsat,

skönt att fler vikarier än bara jag är nervösa.
So i dont have to feel totally alone.

Thats it for now folks,

sov så gott och var rädd om era loved ones!
slut på visdomsord från mig,
ialf för nu.

Tooodiloooooo!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0