Den kärleken, den kärleken....

Som jag redan nämnt, så 
bär flera stycken runt omkring mig på kärlekssorg.

Och som diskuterades ikväll, den som påstår att "mister du en står det 1000 åter" inte har en jävla aning om vad den snackar om.

Inget svider mer,
än ett brustet hjärta....

Kvällen har spenderats med storebror som lider sviter efter detta.

Jag blir förvånad över hans ordval när han pratar om henne.
Hur vackert det kan låta,
detta sorgliga,
jävliga.


Den finaste poesin måste skrivits i olycklig kärlek?!

Man går från älskande, delar livet.
vardagen, sorg och glädje och POFF så

främlingar


Hurts like hell.

!


Den äldsta historien i världen,
igenkänd av många, men likt förbannat alltid lika svår och jävlig att greppa.



(För min egen del så är jag fortfarande lika hopplöst förälskad som tidigare)

Fast det är inget att bräka om när en medmänniska sörjer,
ville bara få det sagt ialf ;)


Kärleken är grym människor,
i alla bemärkelser.


Underbar,
hård
orättvis
varm

himmelsk


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0