För jag draaaar....

Packa återigen då!

Destination Hultsfred denna gång.

Känns sådär om jag ska vara ärlig.

Money talks,
om ni fattar.

Hoppas bara att jag inte får krupp på alla jag inbillar mig kommer att vara fyllon!!"#¤

Dessa dagar ska flyga förbi om jag får bestämma.

5 kvar tills jag får kyssa min älskade igen!


Har lunchat med tjejjorna idag!
Massa mys :)
Vi hamnade efter en hel del diskussioner på stallbackenoch fick hålla i hatten när vi beslöt oss för att sitta ute.
STORM!

Allt pynt på balkongen har för tillfället åkt in i vardagsrummet, men jalusinerna orkar jag inte ta ner, så det blir spännande att se om de sitter kvar när jag återvänder hem! ;)

-Packa gummistövlar! Gav chefen mig order, och det ger mig inte mycket till hopp om sol.
Leriga fötter mera.
Fast lika bäst kanske egentligen,
jag lär väl få min beskärda del av hetta i tex mex vagnen!

Huuuua.

Hoppas jag fått med allt.

Nu gjorde sverige mål mot grekland!!!
wooooha!

Försöker vara entusiastisk, fast jag erkänner att det är bra mycket lättare att vara med några öl i kroppen. (ROLIGARE med för den delen) men i min ensamhet har jag hällt upp mig ett glas toffe,
taste like candy....Bra skit ;)

Tröstshoppade tillsammans med Mia efter vår lunch och kom hem ett par jeans, en randig tubtop, 3 par örhängen och ett solpuder rikare!
Lagom ytligt sätt att muntra upp sig egentligen,
kalla mig matrealist om du vill,
men nog fan funkar det.
När min man är som gladast,köper han motorer och krimskrams till sin HD i tjugotusen kroners klassen och uppåt, så jag är nog billig i drift...;D

När han ringde förut berättade jag att jag kört lite shoppingterapi,
och lyckades klämma fram att det var för pengarna jag var skyldig honom.
-men varför är du nere älsklingen? frågade han mig
-jo,för att min man är miljontalsmil bort (nåja, men överdriva bör man) sa jag,och då vart han bara tyst.
Inga lektioner alls i ekonomi...
Tur för honom,
lämna mig på detta sättet!
Skämmas borde han göra!

Och så pratar han redan om att åka igen om tillfälle ges.
Pengakåt påstår han.

Hemmakåt då?

Jorå,
jag har fått flera kärleksförklaringar bara på några dagar, så lite nöjd är jag ändå över att han åkt.
Det ska kännas att jag fattas...:P

(Och det är ju faktiskt inte han som ligger och kramar om en uppstoppad gris om nätterna, i hopp om att sängen ska kännas lite mindre)


A thousand miles seems pretty far, But they've got planes and trains and cars, I'd walk to you if I had no other way,



Men nog nu,
jag ska fortsätta glo på zlatan och co!

På återseende,

todiloooo!!!

:)


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0