Gnälla bör man, annars dör man..?

Öhh nä.


Men gnäll befogat känns det som (kleeen) ja vet.
Ömmar i lungorna,
sådär som att jag verkligen behöver hosta, men inte vågar för vet att det kommer göra så j*vla ont.

Vaknade svettig inatt av mardröm, och det eskalerade såklart när jag sträckte ut handen efter Babyn och där var tomt.

9 dagar kvar och det är redan p i n a.

:(

Typiskt också om jag ska gå och sjuka ner mig precis innan jag börjar jobba!
Mitt flyt ioffs.

Skulle jobbat kväll imorrn, men en tjej från jobbet ringde och ville byta och jag sa ja direkt.
Spelar absolut ingen roll för min del,
jag har ju inget som får mig att längta hem ändå.
(jaaa, jag öevrdriver, men ok, inga läppar att pussa på ialf, ingen famn att krypa upp i) ;)

På lördag blire 48 års fest också!

Mias birthday+ min ska firas med bål, och förhoppningsvis plan A som också innefattar öl brännboll, grillning och rajj.

Plan B lutar det väl mest åt ändå,
svenska sommaren liksom.

Bara tjejer inräknade då, "men desto mer vin"! som Mia uttryckte det ;)

Skulle ju vara kul att ha fullt hus med allas ungar och partners men pga av platsbrist får vi helt enkelt slopa den ide´n.

Mys att se fram emot ikväll ialf,
Ida och jag ska käka buffe´på frimis, och sen dra vidare mot bion och kolla sex and the city.
:)

(Fortsätter vädret i den här deprimerade stilen, så tänker jag ta packa min väska, rycka babyn i armen och ta första bästa flyg till solen, så fort jag arbetat mina veckor!)

Människor bosatte i norden borde logiskt sett ligga i topp för statistiken över självmord? kyla och mörker.
Vill steeeka!


Nu ska jag dra ner Lillan från soffan (sleeping beauty!) och låta henne pinka ;)

Puss så länge

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0