Sol bad & stekande hetta...

Hemkommen från Tosterön,
underbara dagar på bryggan,
ljumna kvällar med grill, vin och kubbspelande.
Rejäl exercise för röven när jag kramphöll mig i en gummibåt i barnsize efter Peters motorbåt...Måtte ha varit en fröjd för ögat! (haha!) eller inte, med tanke på mormors gormande från bryggan: ska hon åka?! Neej neeej, den håller inte!
Den höll...
 Haha :D

Underbar helg..... :)

Har precis kommit hem från Mia,
de kom hem från tyskland inatt och ringde för att bjuda över mej på en grogg ur det nyinförskaffade förrådet (vilket var enormt, utan att överdriva) ;) men hey, jag är en arbetande kvinna, som ska upp kl 05:00 för att cykla en mil innan jag ens kan börja jobba så jag tackade för mig och gick  hem efter en ynka timma där borta.

Hem ja,
tomt, konstigt och tomt igen,

Aaaa visst, jag brukar tjata,

på att han alltid går in med sina arbetsskor så det blir stora lerfläckar på golven.
På att han säger att han ska diska, men att det alltid tar minst 3 dyng innan han kör igång, och ja, jag brukar tom klaga på att han pussar på mej när han kommer och lägger sig brevid (för då snarkar jag som alltid oftast redan, och har precis fallit i dvala) men jag skulle inte klaga alls om han fanns här precis just i detta nu!

Man saknar inte kossan förens båset e tomt?
Johoo, jag saknade redan innan,
men det här börjar bli en jävla plåga.

Älskling.
Kom heeeeem,
jag behöver din famn =(((

Count down....
7 dagar kvar tills jag får pussa, krama, och hångla upp!!!!

Jag vet att det är nyttigt att vara ifrån varandra, många påpekar det allt som oftast, men jag behöver faktiskt inte längta mer.
Enough is enough.

Fick ett sms för ett par minuter sen, som nästinitll fick mig att börja grina (enda anledningen till att det inte hände, är att jag är ett ganska så härdat qvinns) ;)
Men ska jag reda ut detta utan att sätta skojsiga knorrar på det hela så är den enkla sanningen att mitt hjärta är hans.

As simple as that.

Jag, tuff hård och kantig,
har nog förändras ganska drastiskt sen jag mötte dig...

Jag ger dig inte min morgon, inte min dag
du får nåt så mycket bättre, du får hela jävla jag
hela underbara unika jag,

Inte nåt så fjuttigt som en morgon och en dag.

Over and out fot now!

kisselikiss

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0