Cravings!

Choklad.

Choklad, choklad chooooklad.

Den tiden i månaden.

I min och babyns vilda jakt på mogna avocados (som vi btw till slut hittade, 3 affärer senare) så passade jag på att inhandla en stor gottepåse till mig själv också.
Har stoppat i mig så jag nästintill mår illa nu,
att man inte vet när enough is enough?

Suuck...
Undrar om älsklingen lider med mig, och det är där hans sug efter hemmagjord guaccamole kommer in i bilden?
haha...;D

Imorrn blire anställningsintervju för autism boendet..Keep your fingers crossed!

(Hoppas fortfarande på 2 av de andra jobben , men början fanimej lessna på "vi hör av oss". keep your mouth shut om ni bara snackar goja, gubbar!)

Helg snart. Underbart, haleluujaaa....Ledig.

(Klockan är 8 och jag sitter i pyjamas!)
Undrar förresten när jag hade den på mig sist, förutom idag?
När jag bodde hemma?

Hmf,

Men det är en sån dag, gott folk.
Premenstruell pina.

I gotta hand it to ya,
idag är jag inte lika trevlig och medgörlig som annars...;)
Ska försöka vända detta nu dock och ta mej en tur ner till klubben och tigga kaffe av guysen där nere :D

Lets keep in touch!

Kiss kiss!

Kommentarer
Postat av: Manda

Hej haft en bra dag?

2008-05-14 @ 20:15:19
URL: http://gossipgirl93.blogg.se
Postat av: Emma

nämen se man på =)

2008-05-17 @ 11:05:51
URL: http://sirikit.blogg.se

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0