Rainy days....

Det bara öser ner!

Lugnaste helgen på läääänge.. Jag och Love har knappt satt foten utanför dörren sen i fredags, med undantag för att pinka jycken.
Hon gillar btw inte heller detta rusk.
Söker skydd under balkonger häromkring, skyndar sig att uträtta sina behov och sen kör hon maraton mot porten! Man e kanske bortskämd med sånt beteende? =P

2 dagars movie glo.
I fredags kollade vi "farväl Bafana", som gestaltade Nelson Mandela och hans fångvaktare.
En sån där film som gör en alldeles varm i hjärtat...:)
Igår blev det pizza och däck igen, denna gång "jesse james" med Pittan i huvudrollen.
Förutom att han är rätt skön att vila ögonen på så var filmen ingen höjdare...


Tc och Mia befann sig några portar härifrån med choklad i masssor och vin, men jag tog mig knappt ur soffan så det blev inget av med det.

Idag ska jag vika hela dagen åt mitt fördjupningsarbete, och jag är en dåååålig människa.
Har inte ägnat en tanke åt det, skjutit det åt sidan bara och nu har jag ingen fucking clue, om vad jag ens ska skriva om?!

Hjärnstillestånd kallar jag det.
Suuuuuck....

Sooolen, solen....come out, come out wherever you are?

!!

Imorrn bär det av till de djupa skogarna för att kolla in mitt sommarjobb (om jag tackar ja dvs, but hey, hur skulle jag lyckas säga nåt annat? Man kan ju inte direkt vara kräsen!) Men det känns rätt spännande faktiskt.
En utmaning på nå vis.
och jag känner att jag behöver det,
lite motstånd.
Time will tell :D
Morsan ska ialf köra ut mig, men sen är det tänkt att jag ska ta cykeln ut. En bra bit är det, men positivt tänkande, perfa för beachen...Trimma dallret! ;)

Hultsfred också bokat nu.
Då ramlar det in lite cash där med,
behööövligt :D

Förresten är babyn och keelis på rymmen, Jag hörde någonstans långt bort imorse att han skulle gå ut med hunden, men det var x antal timmar sen, och ingen svarar på mobilen.
Ska vi anta att han leker i sitt garage?
Most likely... ;)

Slutar röka from imorgon.
Lika bra att få på print.
Men det kan aldrig bli så svårt som sist?

Nänä, i did it once, and i can do it again!

Heejjja, heeejjaaa!! back me up! ;))

Klart slut för nu.
Pusselipuss!image3

Kommentarer
Postat av: Eme

Vet du vad su ska käka till mat idag?
Inte!
Då kan du hitta goda recept på min blogg!

2008-05-18 @ 12:07:46

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0