Jag känner mig som efter en 5-dagars fylla




:S


Blev inringd till Åbylund igår och fick första gången jobba natt.
Var lite nervöst till en början men framåt småtimmarna var det mitt enda orosmoment att jag skulle somna på fläcken. Ett par gånger ryckte huvudet orfrivilligt ner mot axeln och jag fick ta mej ett par ärovarv runt, runt utan något egentligt mål bara för att hålla mig alert.
;)

But here i am,
klarade natten utan pinsamt ooopps-jag-somnade-visst-på-arbetstid! och blev inringd inatt igen.
Grejen var att jag skulle jobbat på conventum, men jag ringde och förklarade och det löste sig.


Skulle mer än gärna jobba där varje dag,
så nu gäller det att visa framfötterna

blink blink ;=)



Nu ska jag fira mamsens klarade busskort med att mula kyckling och potatisgratäng toppat med fet bea sås.


Smaskens ;)



klart slut sprut





Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0