Praktiken är över & förbi...

men förhoppningsvis var det inte sista gången jag satte min fot där ialf.
För innan jag gick hem i fredags så skrev jag på anställningsbevis och kommer köra på timmar.

Heyyy,
ge mig bara geeee mig.

Jag gillart!
:D



Sista rycket i skolan och detta trodde jag inte jag skulle säga men pleeease, låt det gå kvickt.
Var så grymt irriterad idag när vi skulle redovisa APU:n.
4 personer tjattrade som aldrig förr och inte fick man en syl i vädret!(nåväl, kanske jag inte ansträngde mig så hårt för att få det heller för jag satt och tjurade för att vi inte ens kunde få en bensträckare utan körde på i 2 timmar och 15 minuter) mitt huvud var fuckat efter 1 timma, och sen kunde jag inte koncentrera alls.

Nåja, ny dag med nya tag imorrn.

Jobba kväll på mossen ska jag med, och då vare ju så dags att börja leta efter cykel lysena.

Polisen kör ju värsta räden mot oss cyklister nu.
(Ännu ett skäl att ösa på med mitt körkort!)


Har ialf en rolig helg att se fram emot!
Först kommer kärleken hem på fredag BRAAAAA SKIIIIIT!!!! och på lördag blir det tjejmys hos sara.

Looking forward to it :)


Plugga nurå,
oohhhh


aaaaaaahhhiiiiiihihhhhhhhhhhhhh.

Sparka mej hååååårt..


what are you waiting for?

Hmf

;B


pussdär

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0