Tandemcykel, is the shit??!!!



På jobbet föreslog jojjo att jag skulle ta cykeln istället för att gå med X "bara sista backen e lite trög, annars går det finfint" påstod hon.
Han hoppade ialf glatt på, och direkt började cykel jäveln kränga, så jag faktiskt trodde att den höll på att gå itu men efter en snabb besiktning så insåg jag att neej, den är och lär förbli hel.

Sen upptäcker jag hur trögt det är att trampa och gormar åt X att han kanske kan hjälpa till?
Icke.
Rätt tungt kan jag säga, utan att överdriva alls.

Flera gånger var jag också tvungen att förvisa mej om att han verkligen satt kvar, och att jag inte tappat honom nånstans i skogen för han var så skumt tyst, men han njöt väl förmodligen...:P

4 km senare var vi hemma och helskinnade,
(jag var också dyngsur av svett)

så idag tänker jag krypa ner i bingen med hur gott samvete som helst, mina muskler har verkligen fått visa vad det går för!

Slutsats: tandem is the shit!




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0