Idag säger Leif,

min körskole  lärare: Nu "kör du upp."
Jag kommer bara att berätta vart du ska och inte säga mer, du får alltså klara dej själv.

( inte för att han säger särskilt mkt annars heller, men det hör kanske inte hit)

Så jag lägger i växeln, och drar iväg.

Glider 40 minuter eller så, och får till slut parkera på sjukhuset.

Där kom domen.

"Jag trodde faktiskt du skulle klara det för det gick jätte bra fram till hit ungefär.

(Jag är ett levande frågetecken.)


"Man genar inte i rondeller Ella, det finns filer i den av en anledning."


Och att jag inte ens var medveten om att jag gjort det bör jag kanske inte ens säga, men jag är ju en jävel på att blotta och idiotförklara mig själv, så varsågod !



Jag tänker be Leif att leka uppkörning med mig imorrn igen och göra det med glans,
för SKAM DEN SOM GER SIG!


Aiiight?



I cant hear ya?!



PEACE OUUUUT!!!




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0