If i had a million dollars,




skulle jag köpa morsan en röd liten stuga vid sjön och ett snyggt åk.

Ta med Mia på solsemester och zippa paraplydrinkar.

Köpa Fredrik hans drömbil.



Någon myntade en gång uttrycket "pengar gör dig inte lycklig"

Just nu skulle pengar göra mig allt annat än olycklig.
Han som sa det kan inte varit fattig??!!

Alla räkningar bara byggs på hög.
Jag skulle kunna göra mig ett eget litet eiffeltorn?


Och jag skulle inte behöva bada i pengar för att det skulle kännas bra.
Bara betala räkningar och skulder, och sen ha lite över.

Inte är det väl för mycket begärt?

jag är inte värstans krävande.

Inte egentligen.

Nåväl, vi kör väl sånt därnt positivt  snacka-till-sig-själv-tal som morsan brukar göra.

Detkundevaritvärre.Jagharialftaköverhuvudet.Vattenikranen.


Ok.
Det där hjälpte inte ett jävla jota,
hahahaha.


You cant blame a girl for trying,

right?

;)

puss, klart
slut


Kommentarer
Postat av: Mia

Du kan få alla pengar jag har om jag får tillbax mitt liv:( Hur fan är det meningen att man ska klara något sånthär? Men din kära mor har rätt: Det kunde ha varit värre...

2009-04-27 @ 01:19:01
Postat av: knixan

ja denna månad va hård här också... Får se fram emot skatteåterbäringen om ca 1månad och 1 vecka :D

2009-04-27 @ 10:53:23
URL: http://knixan.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0