jag har ett genfel

som gör att jag ALDRIG, no matter what, kan vara nöjd med min hårfärg.
(lägg pengar på en psykolog istället för på färg skulle min sammanboende säga)
jag tror genen är nedärvd från min mor.
Hon är storkonsument i hårfärgningsdjungeln.
Vandrande reklampelare.
Hur som så bestämde jag mig en gång för alla igår att jaa, nu skulle jag bli mörk.

(Igen)

Och upprinnandet till detta var att han  jag nämnde här ovan uttryckte att Våfflan som  ser ut som här nedan, och jag hade exakt samma färg på pälsen (läs mitt hår)


jag hoppas att liknelsen slutar vid färgen,




Så i med lite colour och taaadaaaa!

Nä.

Ser trist ut,

och det är inte psykologiskt.

Jag har faktiskt bra syn.

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0