Here we go again....

HORMONER (!!??)



"Är du gravid?" gormar Mia, och neeej det är jag definitivt inte.

Bara blödig,
som jag ju nämnt tidigare?
;)




fick dessa↑ vackra på jobbet idag.
För det kan ju faktiskt varit min allra sista dag på Åbylund.
Time will tell....

Jag har gott omkring med en knut i magen hela helgen och kännt av ett allmänt vemod så jag började rätt och slätt tjuta när blommorna trycktes i famnen på mig.

PUUHHH. (Ta dej samman människa! =P)


Om det nu är ett avslutat kapitel i mitt liv, så var det ett jävligt bra kapitel!
Mycket skratt med många fina människor.

Tack för det mina kära ♥

Kommentarer
Postat av: mamma mus

De där blommorna är tillägnade en mycket fin människa.Jag har vetat det från allra första början!!!Nåväl, jag är väl partisk, men nu börjar

även omvärlden få upp ögonen!!!

Ha nu en riktigt skön vecka, och vila upp dig ordentligt!Snart ska nya medmänniskor få ta del av

vår fina Ella!!!

2009-08-24 @ 02:13:29

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0