I helgen har jag lekt lantlolla

igen!
Och trot eller ej,
 i just keep getting better and better!;)

Gummistövlarna var med och användes TROTS 30 graders värme!


Eller tjaa, användes och användes, men provades ialf!

Svärmor skrattade gott när jag dök upp runt hörnet iförd bikini och stövlar.
Hon påstod att jag va sexy as hell, och jag har inga svårigheter att tro henne!!

;D








Dessväre har MÖRDAR MYGGEN från dalarna anlänt till Tjugesta.
Jag och Maria trotsade dem dock inatt, vi bolmade cigg på cigg, fyllde på vinglasen och tänkte spela ut de små jävlarna.
Sätta hårt mot hårt liksom.

Jag är inte riktigt lika bombsäker idag på att det var en smart strategi?

Mina ben ser ut som ett fall av sent-i-ålder-komna- vattkoppor :S



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0