Idag blev Mias

lilja på höften förevigad och jag över driver ej om jag säger att den blev TOK SNYGG!

Jag blev däremot till allmän beskådning och fick frågan om jag kanske suttit på kåken en sväng?
eller besökt ett avlägset munk-kloster där någon varit uttråkad och kluddrat lite på ryggen min?

Huuuuaa.


Tyvärr så bullseye.

Är inte alls nöjd.
Det är kludd-tribal-klet där bak, och vad än Mia må tycka så är det oerhört ugly.
Tribals alltså.

Det får mig osökt att tänka på -90 tal och anabola frossande "coola" grabbar.

I get the chills!
:S





Men han som kallas Henry ska "rädda" mig i november.
Jag litar på att han håller sitt ord.

I blocket där han skrev upp min tid skymtade jag  "Ella 12:00, Blom-skit"

Det säger väl typ allt?

Hahaaa.


Nåja,
nu till Öl i solsken,
solsken i blick,
och en ledig helg framför mig!


JUST IDAAAG ÄR JAG STAAARK, JUST IDAG MÅR JAG BRAAAAA

JAG FÖÖÖRS FRAMÅÅÅT AV KRAFTIGA VINDAAAAAAR!!!

;)



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0