och dagens PUCKO-pokal går till....

*trumvirvel*



Me myself, and i!



Ja...
what to say liksom?

Jag är född stjärna!


Scenario på jobbet:

Jag irrar omkring, i jakt på min försvunna mobil.
Lars erbjuder sig att hjälpa och ringer mitt nummer.
Jag hittar mobilen.


Jag försvinner iväg på ett boendestöd,
är klar, tar upp mobilen, ser ett för mig främmande nummer.
(och till mitt försvar så är MÅNGA nummer mig främmande just nu eftersom min telefon uppgraderats och jag bara kan ringa de jag hade inpräntade i skallen sen innan)

Ringer upp, nyfiken i en strut, och Lars tittar ut!

Såklart.

Jaha ja.

Så vare med det.

Tillbaka in i kontaktgruppen och jag får höra ett "Du kunde inte slita dej va Ella, du var tvungen att höras min röst direkt?"och ett sliskigt smile.

HAHAHAAAA.

Jag är en guldfisk.

Så denna tilldelas idag mig själv!

;)




Jag bugar och bockar!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0