Jul-yran is here

Tog ett varv på stan med mams.

Inhandlade en sista liten klapp till sis.

För övrigt köpte jag allt annat förra månaden, och det blir nog en favorit i repris.
Gött att slippa stressen,pressen och skavsår! ;)



Avrundade på supreme med negerboll(Jo så får man säga)och cola.
Frågade morsan om hon inte skulle ta av sig den grå toppluvan a la pyssling style när vi beställt och satt oss till bords.

"Nää, svarar hon. Håret set så illa ut, alldeles platt."

"Men, försöker jag, det ser säkert inte konstigare ut än att sitta med ull mössa på sig inomhus?"


"Skäms du?



DÅ TÄNKER JAG INTE TA AV DEN!"


Fan att jag aldrig lär mej pedagogiken alltså, jag dras ju med dilemmat på flera ställen.

Jag skulle ha sagt: "Du tänker väl inte ta av dig mössan va??!!"







                                         ♥

Kommentarer
Postat av: mamma mus

Ja, Kära Ella att du aldrig lär dig!!! Du har ju en hemma att öva på!!!

Och, jaså! Pyssling-style på mössan!!??

Ja! Det kan man kalla den! Men akta Dig! Om jag vrider på den-Försvinner DU!!!

LAVV DEN KNASIGA MAMMAN!!!

2009-12-26 @ 00:21:01
Postat av: mamma mus

Ja, Kära Ella att du aldrig lär dig!!! Du har ju en hemma att öva på!!!

Och, jaså! Pyssling-style på mössan!!??

Ja! Det kan man kalla den! Men akta Dig! Om jag vrider på den-Försvinner DU!!!

LAVV DEN KNASIGA MAMMAN!!!

2009-12-26 @ 00:21:49

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0