3e dagen kirrad,

bara 4 kvar sen är jag ledig och redo för JOHN LEGENDS gudomliga stämma i globen.

Tror dock jag bara kommer grina?

Taking a walk down memory lane

Ska försöka att inte darra med underläppen allt för mycket,
chansen är ju att jag då mest hör mitt eget snörvel, och missar Johns lite bräkiga, alleldes säregna,sexxxxy stämma.


Efter sett honom live kan jag nästan dö lycklig....

OBSERVERA, nästan.


Jag ska sova över hos min kära moder inatt.
Ska gå brevid på norr imorrn bitti och med mitt morgonhumör är det ett stort plus att bara behöva tralla ett par meter för att sedan vara framme ;)



För övrigt spenderar jag numera fritid genom att  glo ut genom fönstret och längta mig tillbaka till solen.


Bästa livet





adios for now amigos

!


Kommentarer
Postat av: jossan

åhh lucky u =) vem ska du se skön sångaren med??? =) Du bara gör roliga saker du Ulla!!! Fy på daaaj!! Ses på Torsdag lovely! Kiss

2009-02-25 @ 12:22:52
URL: http://joseffiinnee.blogg.se/

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0