Hemma bra, men borta bäst?

så känns det mina vänner.

När vi kom av planet idag så höll jag på att börja grina.

deprimerande kändes det.


Hur som,
så har jag varit en vecka i paradiset.


Jag har upplevt romantik på högsta nivå.

Tänk vad sol och värme kan göra?

;)

Diverse små missöden har såklart drabbat oss,
men inget jätte farligt.

Jag och babyn hamnade i öknen i kolsvart mörker men lyckades ialf ta oss hem till slut.
Jag fick hallucinationer och var säker på att något stort svart (prärievarg?) förföljde oss där i ödemarken men det var förmodligen min vilda fantasi som spelade mig ett spratt men till mitt försvar så hade vi faktiskt passerat en skylt som löd: DONT FEED THE ANIMALS.
VILKA DJUR???!!!! frågade jag babyn men fick inget svar.

Lyckades också med bedriften att kuta ur ankomsthallen i las palmas (Niktoinberoende twistar hjärnan!) och fick inte komma in igen för att hämta min väska från rullbandet. Jaaa, jag sprang innan jag hämtat den. Puckat jag vet,
men ni känner väl mej??!!

IT´S FORBIDDEN TO GO BACK IN! gormade en stor stark kvinna med mustach när jag försökte göra mig osynlig och ändå ta mig in, och när jag med blickar försökte få min älsklings tröst så fick jag bara onda ögat.

Om blickar kunde döda alltså,
då hade han dödat mig then and there.

Haha.

Överlevde ju som sagt det med och sen har jag njutit av kall, kall öl.
Sol, trevligt sällskap och äventyr.

Det kunde inte blivit bättre.





Jag vet vad jag ska göra lagom till pensionen,
även om den ligger typ 40 år framåt i tiden....

JAG SKA EMIGRERA


;)


Uppdatering senare,
snart kommer mia med skvaller och vin.


Pussdå!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0